sobota, 28 lipca 2012

Okrucieństwo przeraża !

To co zobaczyłam kilka minut temu  jest przerażające !

Co ja ci zrobiłem ? Nie wyrzucaj proszę . . .

Ludzie są okrutni . Jak można wyrzucić bezbronnego  szczeniaka przez okno z I piętra !?!

 

 Na stronie metromsn.gazeta.pl jak zawsze patrzę na wiadomości . 

A tu 

Szok !!! 

"Wyrzucił szczeniaka przez okno" - zamarłam . 

Klik

Biedny szczeniak . Po natychmiastowej  wizycie u weterynarz stwierdzono , że jest w ciężkim stanie !

Policja"Podczas awantury pijany mężczyzna chwycił pięciotygodniowego szczeniaka i wyrzucił go przez okno. Ranny zwierzak jest pod opieką weterynarzy

Policjanci zatrzymali mężczyznę w mieszkaniu. Miał trzy promile alkoholu we krwi i kłócił się z właścicielką psa. Mieszkanie znajduje się na I piętrze. Ranny zwierzak został zaniesiony przez jego właścicielkę do przychodni weterynaryjnej. Jego obrażenia są poważne, a stan oceniany jako ciężki.

Mężczyzna został przesłuchany. Nie potrafił racjonalnie wyjaśnić motywów swojego zachowania.

Za znęcanie się nad zwierzętami grozi kara pozbawienia wolności do lat 2. Zabicie lub znęcanie się ze szczególnym okrucieństwem jest obecnie karane karą pozbawienia wolności w wysokości nawet 3 lat."

Mam nadzieję , że szczeniak przeżyje bez żadnych problemów a mężczyzna który mu to robił srogo za to zapłaci !

Obroń mniee !
! UWAGA !

Pamiętajcie zawsze chrońmy swoich czworonogów przed najgorszym ! Psy zabieramy z dala od takich ludzi , gdyż grozi to urazem dla naszych przyjaciół !
Czasem człowiek musi bronić psa , nie tylko pies człowieka


Kiss & Hug 

sweet_dziewuszka

2 komentarze:

  1. Jak tak można ?! To nie ludzkie ! Mam nadzieję, że szczeniaczek wydobrzeje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem , jest to bardzo okropne , też mam taką nadzieję :)

      Usuń

Źródełko

Źródłem moich tekstów jest strona krainapsa.pl